تازگی ها!!

سایه ی آتش های یخ زده

شاید این آخر این بازی باشد...

تازگی ها یک جوری شدم وقتی خوش حالم گریه میکنم و ناراحتم می خندم از کسانی که میگم دوستشون دارم متنفرم و از کسایی که می گم ازشون متنفرم عاشقشونم !تغیر کردم  رنگ چشم هایم از آبی به طوسی تغیر پیدا کرده!مثل دوتا گوی شفاف که تمام احساسش خوابیده!به دوستانم لبخند میزنم ولی دروغی پیش نیست و به دشمنانم اخم میکنم ولی آن هم دروغ هست دیگه هیچ چیز را نمی توانم تحمل کنم درد دارم گریه دارم خنده دارم شادی دارم ولی هیچ کدام قابل درک نیست فقط میدانم تغیر کردم....خیلی!



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت18:40---23 تير 1393
درود.
دمت گرم با پستات کلی حال کردم خوشحال میشم ی سری هم ب وب من بزنیو نظرتو راجعش بدونم راسی اگه باتبادل لینکم موافقی یه خبر بده درخدمتم!
قربانت!


مریم
ساعت15:37---26 شهريور 1392
سلام وبلاگ جالبی داری خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم حتما بهم خبر بده
پاسخ:حتما


tabasom
ساعت12:40---11 شهريور 1392
گاهے دلمـ از ـهر چه آدمـ است مے گیرد...!



گاهے دلمـ دو کلمه حرف مهربانانه مےخواهد...!



نه به شکل ِ دوستت دارم و یا نه بــ ِ شکل ِ بے تو مے میرمـــ...!



ساده شاید ، مثل دلتنگ نباش... فردا روز



دیگر ے ست !

link shodiii
پاسخ:ممنون


saeed
ساعت0:07---11 شهريور 1392
لینک شدی عزیز دلم
پاسخ:ممنون


saeed
ساعت19:05---10 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کنی
پاسخ:حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:حقیقت ها,ساعت 18:42 توسط ice girl|


آخرين مطالب
» بعضی ها...
» بعضی وقت ها
» پاییز
» دوست
» اشک هایم
» تازگی ها!!
» کلید
» تنهایی
» پاییز
» نمی دانم
» برگرد
» میدونمممم
» نامرد
» خدااااا
» نقاب
Design By : ghaleb-fa